Курсантська рада Академії Чи закладений у План роботи курсантської ради АМСУ на 2007 - 2008 н.р. принцип спадкоємності? Як ти вважаєш, чи зможе реалізувати нове покоління ті положення, які закладені у програмі? Що для цього потрібно зробити? План, складений курсантською радою в старому складі, і є тією спадкоємністю, а також досвід роботи, який встигнуть надбати молоді члени ради попрацювавши разом з випускниками. Окрім того, випускники курс. Ради до останнього будуть допомагати молодим членам. Я гадаю, що деякі положення нового плану новій раді реалізувати буде важко. Але План 2007-2008 це лише стратегічний вектор розвитку, яким можна варіювати. Для успішної реалізації намічених завдань, новому поколінню потрібне бажання, творча наснага, а також підтримка адміністрації Академії. 2. Одним з основних завдань роботи Курсантської ради є інформаційно-аналітична робота. Наскільки ефективно проводиться робота з аналізу виконання рішень адміністрації з проблем курсантського життя? Наведи приклади того, як Курсантська рада відстоювала інтереси курсантів. З інформаційно-аналітичною роботою спочатку було важко, але зараз, коли в Раді є представники від газет «Академія» та «Ми», проблем з інформуванням курсантів не буде зовсім. Тепер, будь-який аспект діяльності Ради, може бути висвітлений в цих газетах. Щодо аналізу рішень адміністрації з проблем курсантського життя, то Рада намагається аналізувати та відстежувати будь-які такі рішення (з питань навчання, проживання в гуртожитках, тощо). КР піднімала питання перед адміністрацією про недопустимість проведення більше ніж 5 екзаменів в сесію. Члени КР гуртожитків отримали право, разом з інспекторами чергової частини, фіксувати та засвідчувати факт порушення дисципліни в гуртожитку. Це дає змогу КР швидко та об’єктивно відреагувати та надати адміністрації пропозиції по кожному такому випадку. Досягненням є те, що думка курс. самоврядування враховується адміністрацією при прийнятті рішень, щодо курсантів-порушників. КР, відтепер, кожного року братиме участь в розселенні курсантів в гуртожитки. 3. Які основні положення закладені у проекті Положення про старостат в Академії? Коли він буде прийнятий, які складнощі виникали при його розробці? Основних положень три: 1. Статус старости. 2. Взаємодія старост з деканатами. 3. Взаємодія органів курс. самоврядування зі старостатом. Я гадаю, що це положення буде розроблене та прийняте до кінця цього року. Складнощі полягають в надбанні досвіду інших вузів. 4. Сьогодні ти - п'ятикурсник. Скоро ти покинеш курсантські ряди, але можеш поділитися досвідом роботи в органах курсантського самоврядування з молодшими поколіннями. Які труднощі чекають на курсантів, що вирішать вступити до Курсантської ради? Які уроки ти взяв для себе? Чи знайшов порозуміння з усіма людьми, з якими доводилося працювати? Кого бачиш на своєму місці у майбутньому? Не буду лякати курсантів, які вирішили вступити в органи курс. самоврядування, великих труднощів немає. Головна незручність з якою стикаються члени КР, це поєднання навчання та активістської роботи (іноді на «щось» не вистачає часу…). Вихід з даної ситуації – правильне планування свого вільного часу. За час мого головування в КР засвоїв дуже багато уроків. Іноді доводилося приймати дуже жорсткі рішення по відношенню до курсантів-порушників (за своїм характером я дуже м’яка людина). Гадаю, що участь в житті курс. самоврядування - це дуже добра школа для майбутньої служби. Порозуміння знаходив з усіма, з ким доводилося спілкуватися. Особливо, хочеться виразити слова вдячності адміністрації Академії, за всебічну підтримку курсантських ініціатив. 5. Чи є майбутнє у курсантського самоврядування в Академії ? Чому? Я впевнений, що майбутнє у КС є, і це не може обговорюватися. 6. Як ти оцінюєш роботу курсантських рад факультетів? Що позитивного і негативного можеш виділити у їх роботі? Ради факультетів працюють добре, хоча б могли і краще. Позитивним є те, що на факультетах вирішується маса локальних питань (які стосуються одного конкретного факультету). Проблеми, які є загальними для всіх факультетів, виносяться на Раду Академії. 7. Особисте питання. Твої плани на майбутнє. Мої плани на майбутнє, непевно, збігаються з планами багатьох п’ятикурсників. Першочергова ціль - захистити диплом (достойно закінчити навчання в Академії) та отримати добре розподілення на роботу, а потім, служба… сім’я… Напевно знаю одне, що Рідну Академію не забуду ніколи.
|